جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

بازي موبايل Candy Crush Saga؛ دنياي جذاب آب نباتي

۲۸ بازديد

Candy Crush Saga يكي از بهترين بازي‌هاي توليد شده براي گوشي‌هاي موبايل است كه در سبك Matching3 و  براي پلت‌فرم‌هاي اندرويد، آي‌او‌اس و ويندوزموبايل منتشر شده است.بازي موبايل Candy Crush Saga؛ دنياي جذاب آب نباتي

Candy Crush Saga را به جرات مي‌توان يكي از بزرگترين بازي‌هاي موبايل دانست كه نسخه‌ي اندرويد آن به تنهايي نزديك به ۱ ميليارد بار از پلي‌استور گوگل دانلود شده است. اين رقم به قدري بزرگ است كه بدون توجه به نام يا اسكرين شات بازي "بايد" آن را دانلود كرد چراكه ۱ ميليارد دانلود آن هم تنها در بين كاربران اندرويدي عددي نيست كه بتوان با سادگي از آن گذشت. اين بازي نيز مانند اكثر توليدات كمپاني بزرگ King از رده بندي سني ۳+ سال برخوردار است و گرافيك شاد و رنگارنگي كه در آن به كار رفته است انجام آن را حتي براي كودكان نيز جذاب خواهد كرد به طوري كه مي‌تواند تا هفته‌ها كودكان شما را سرگرم كند. البته فريب اين ظاهر رنگارنگ و شاد را نخوريد چرا كه Candy Crush Saga را به هيچ وجه نمي‌توان يك بازي مخصوص به كودكان دانست و بيش از نيمي از طرفداران اين بازي را بزرگسالان تشكيل داده‌اند. اين بازي براي تمامي اقشار جذاب است و از كودكان ۳ ساله تا افراد ۵۰ ساله در ليست كاربران اين بازي وجود دارند. اگر به تازگي براي پدر يا مادر خود گوشي هوشمند خريداري كرده‌ايد Candy Crush Saga يكي از بهترين گزينه‌هايي است كه مي‌توانيد براي آن‌ها نصب كنيد و يك بازي جذاب و ساده و به دور از پيچيدگي‌هاي زياد را براي آن‌ها مهيا كنيد.

سبك بازي Matching3 است كه در آن بايد حداقل ۳ آيتم يكسان را به صورت افقي يا عمودي كنار يكديگر قرار دهيد تا تبديل به امتياز شوند. البته موضوع بازي از بين بردن بي‌هدف ۳ آيتم يكسان نيست بلكه در هر مرحله از شما خواسته مي‌شود تا تعداد مشخصي از يك يا چند آيتم خاص را تبديل به امتياز كنيد. در مراحل سخت‌تر نيز آيتم‌هاي جديدي مانند فندق در ميان آيتم‌هاي هميشگي قرار مي‌گيرند كه بايد تعداد خاصي از آن‌ها را با از بين بردن آيتم‌هاي هميشگي به بخش پاييني برسانيد تا در جعبه‌ي جمع‌آوري سقوط كنند.

انجام بازي شايد در ابتدا ساده به نظر برسد اما اين سادگي تنها به مراحل ابتدايي بازي محدود خواهد بود و در مراحل مياني سختي بازي به قدري زياد خواهد شد كه ممكن است براي رد كردن يك مرحله بيش از ۲۰ بار تلاش ناموفق را تجربه كنيد. در هر مرحله نيز ابزارهاي متنوعي را در اختيار داريد كه به كمك آن‌ها مي‌توانيد مراحل سخت و پيچيده را كمي آسان‌تر كنيد. براي مثال ابزار آب نبات مي‌تواند يكي از آيتم‌ها را نابود كند تا در مواقعي كه جور كردن ۳ آيتم در كنار يكديگر پيچيده مي‌شود با از بين بردن يكي از آيتم‌ها كار را كمي آسوده‌تر كنيد. اين ابزارهاي كمكي در طول بازي به عنوان پاداش نصيب شما خواهند شد كه مي‌توانيد آن‌ها را مصرف كرده يا براي استفاده در مراحل سخت آينده ذخيره كنيد. Candy Crush Saga تنها در تعداد دانلود خيره كننده ظاهر نشده است و تعداد مراحل بازي نيز رقم چشمگير ۱۸۰۰ مرحله است كه به نوعي مي‌تواند تمام شدن بازي را براي كاربران غير ممكن كند. حتي اگر نسخه‌ي مود شده‌ي بازي كه در آن تمام مراحل باز است را دانلود كنيد نزديك به ۵ دقيقه طول مي‌كشد كه با اسكرول صفحه به مرحله‌ي ۱۸۰۰ برسيد حال تصور كنيد كه رد كردن متوالي مراحل و رسيدن به اين مرحله تا چه حد مي‌تواند به طول بينجامد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.