پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

لنوو تبلت هيبريدي Miix 630‌ مبتني بر اسنپدراگون 835 را رونمايي كرد

۳۲ بازديد

لنوو در جريان CES 2018‌ از تبلت هيبريدي مبتني بر تراشه‌ي كوالكام با نام Miix 630 رونمايي كرد و مدعي است كه عمر باتري ۲۰ ساعته دارد.

لنوو تبلت هيبريدي Miix 630‌ مبتني بر اسنپدراگون 835 را رونمايي كرد

لنوو در جريان برگزاري نمايشگاه CES 2018‌ از تبلت هيبريدي مبتني بر تراشه‌ي اسنپدراگون كوالكام رونمايي كرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط لنوو، Miix 630 قادر است با يك بار شارژ تا ۲۰ ساعت كار كند. داشتن عمر باتري ۲۰ ساعته در كنار بهره‌گيري از ارتباط مبتني بر LTE را بايد قابليت جديدي خواند كه در تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌هاي مبتني بر تراشه‌ي كوالكام و سيستم عامل ويندوز مايكروسافت شاهد آن هستيم. چندي پيش مايكروسافت و كوالكام با معرفي اولين پي‌سي‌هاي مبتني بر تراشه‌ي كوالكام و سيستم‌عامل ويندوز، اين محصولات را با عنوان Always Connected PC معرفي كردند.

همچون ساير تبلت‌هاي هيبريدي و لپ‌تاپ‌هاي مبتني بر تراشه‌ي ARM، اين محصول از تراشه‌ي اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده مي‌كند. شايد استفاده از چنين تراشه‌اي  نتواند عملكردي همچون ساير محصولات ويندوزي در اختيار كاربران قرار دهد؛ اما قادر است با عمر باتري ۲۰ ساعته، كاربران را از شر اتصال مدوام لپ‌تاپ براي شارژ نجات دهد. در مقايسه با Miix 720‌ كه از وجود پردازنده‌ي اينتل بهره مي‌برد، اين نسخه ۱۲ ساعت عمر باتري بيشتري در اختيار كاربران قرار مي‌دهد.

تبلت هيبريدي لنوو

محصول جديد لنوو از سيستم ويندوز ۱۰ اس بهره مي‌برد كه نسخه‌ي بهبوديافته‌ي سيستم عامل ويندوز ۱۰ هوم اديشن است. اين نسخه از سيستم عامل ويندوز تنها مي‌تواند اپليكشن‌هاي موجود در استور ويندوز را دانلود كند؛ ولي كاربران مي‌توانند به‌صورت رايگان آن را به نسخه‌ي پروفشنال بروزرساني كنند.

تبلت هيبريدي Miix 630

ميكس ۶۳۰ لنوو را مي‌توان با بهره‌گيري از حافظه‌ي رم ۴ يا ۸ گيگابايتي و همچنين حافظه‌ي داخلي ۱۲۸ يا ۲۵۶ گيگابايتي سفارش داد. از ديگر قابليت‌هاي اين محصول بايد به كيبورد داراي نور پس‌زمينه، قلم استايلوس با ۱۰۲۴ سطح فشار و همچنين دوربين ۱۳ مگاپيكسلي با ويژگي‌هايي نظير فوكوس خودكار مادون قرمز اشاره كرد.

قيمت تعيين‌شده براي اين محصول ۸۰۰ دلار است كه آن را بين NovaGo ايسوس و انوي ايكس ۲ اچ‌پي قرار مي‌دهد. لنوو اعلام كرده است كه اين محصول را در سه‌ماهه‌ي دوم سال جاري ميلادي راهي بازار خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.