پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آپديت جديد اينستاگرام با دو امكان Archive و Highlights منتشر شد

۳۴ بازديد

نسخه جديد اينستاگرام با دو امكان كاربردي Archive و Highlights منتشر شد كه در ادامه به معرفي امكانات جديد آن خواهيم پرداخت.

آپديت جديد اينستاگرام با دو امكان Archive و Highlights منتشر شد

اگر پيگير كانال تلگرام زوميت هستيد، چند روز پيش اعلام كرديم كه اينستاگرام در حال تست چند قابليت جديد براي نسخه‌هاي آينده‌ي اين برنامه است. امروز دو مورد از اين امكانات يعني Archive و Highlights به‌طور رسمي و در قالب نسخه ۲۵ اينستاگرام به اين برنامه اضافه شد كه در ادامه مي‌توانيد به‌طور مختصر با آن‌ها آشنا شويد.

امكان Archive

همانطور كه احتمالا مي‌دانيد، اينستاگرام بخشي به‌عنوان Archive دارد كه مي‌توانيد پست‌هاي خود را، به جاي آنكه به‌طور كامل حذف كنيد، به‌صورت موقت از ديد كاربران خارج و به‌اصطلاح آن را آرشيو كنيد. براي اين‌كار كافي است منوي سه‌نقطه هر پست را لمس و Archive را انتخاب كنيد. از امروز اين بخش علاوه بر پست‌ها، شامل حال استوري‌هاي منقضي‌شده هم مي‌شود و مي‌توانيد در دو تب جداگانه، به پست‌ها و استوري‌ها دسترسي داشته باشيد.

از امروز استوري‌هاي ارسالي بعد از اتمام مهلت ۲۴ ساعته، به جاي حذف كامل به بخش آرشيو منتقل خواهند شد تا بتوانيد هر زمان كه مايل بوديد، مجددا آن‌ها را مرور كنيد. اين بخش كاملا خصوصي و تنها براي شما قابل مشاهده خواهد بود.

 

امكان Highlights 

دومين امكاني كه به نسخه ۲۵ اينستاگرام اضافه شده است و احتمالا با استقبال بسيار زيادي هم مواجه خواهد شد، هايلايت نام دارد. هايلايت يك بخش كاملا جديد به صفحه‌ي پروفايل شما اضافه خواهد كرد (تصوير بالا) كه به لطف آن، نواري براي قرارگيري استوري‌هاي تمديدشده به بالاي بخش پست‌ها اضافه خواهد شد؛ استوري‌هاي تمديدشده! از امروز و به كمك قابليت هايلايت، ديگر به نمايش ۲۴ ساعته استوري‌ محدود نيستيد و مي‌توانيد استوري‌هاي مورد علاقه‌ي خود را براي هميشه و تا زماني كه به‌صورت دستي آن را حذف كنيد تمديد كنيد. درواقع از حالا پروفايل شما داراي دو بخش خواهد بود، يك بخش مربوط به پست‌ها و يك بخش مربوط به استوري‌ها. براي ارسال استوري در بخش تمديدشده‌ها، كافي است علامت New را لمس و يكي از استوري‌هاي موجود در بخش آرشيو را انتخاب كنيد.

توجه: مانند هميشه، اين بار هم امكانات جديد اينستاگرام ممكن است به‌محض آپديت در اختيار شما قرار نگيرند و از ۱ ساعت تا چند روز براي نمايان شدن زمان لازم داشته باشند. براي دريافت نسخه ۲۵ مي‌توانيد از لينك‌هاي زير استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.